Natti Natti........ :)

Jag vågar aldrig gå nånstans, varken bio disco eller dans,
överallt där de finns folk, då blir jag rädd jag vågar inte bli sedd.........


När jag e full blir jag glad,
& när jag e full blir jag vacker,
då blir jag modig & STARK,
när jag e full kan jag ALLLLLLLLT....


Jag vågar inte gå & handla, jag vågar inte träffa andra,
de ska va mörkt om jag ska gå på stan, jag vågar inte ut på dan.........



Lalalalalalalala för mig själv så här mitt i natten, men nu e de kväller.... <3<3<3<3<3



Kommentarer
Postat av: Thesson

Mizz ya lovli <3<3

2009-10-01 @ 08:50:53
Postat av: Sanna

du är alltid vackar stark å modig! :D

2009-10-01 @ 15:08:26
URL: http://zannski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0