:)) Idag e en bra dag......

Mmmmm, klockan e 12,29 & jag nyss av att Fredde kom in & visade nya mobilen sin & skrek & härja om jag skulle me till furuvik en sväng, :)
& konstigt nog så vart jag inte ens sur när han kom & väkte mig, känner mig riktigt pigg & GLAD idag, :) vet inte varför, måste nog ha drömt nå riktigt trevliga drömmar, hehe....  :)
Nä nu ska jag klä på mig & åka me till furuvik, kan ju inte ligga här hela dan..... :)

Ha en bra dag allesammans, för de kommer jag ha......... :))


RIP Patrik Swayze, :( vart ledsen imorse när jag såg de på tv,n... Fan vi som skulle gifta oss & allt, hehe alla världens tjejer har nog nångång haft fantasier om dig..... :) 57 år e väll ingen ålder, men den där jävla cancern har ju ingen ålder på sig heller så.... :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0