OjOj...

Oj satt o kika igenom va jag tidigare bloggat om & upptäckte att exakt 11 inlägg neråt så skriver jag om hur jobbigt de ska bli för på måndan då efter ska min älskade svåger åka iväg på sin statliga semester, fan va längesen jag skrev här tänkte jag då, för imorn eller ja nu är hon ju efter tolv så IDAG kommer han ju äntligen hem igen, :) ja me bojja iofs, men ändå han har setat där nere i västerås i 6 mån nu & kommer hem 22kg lättare en när han åkte... :) Han ska ha bojja nu i två månader sen den 21 nov då jävlar e de fest, syrran fyller då, & Mackan har ju fyllt 25 då plus att han muckar, fan va nice.... Fast iofs nice nu å, för nu har vi han hemma & jag kan umgås me han NÄR jag VILL..... :) Nä tänkte bara skriva de, nu duscha..... :)

Bye Bye........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0