Onsdag......

Ja idag då, sov, vaknade, ute me bror, upp till mammas jobb & luncha, bror släppte av mig på komvux, väntade in underbara kusin Malin, in där osså lämna vi in papperen för vårdutbildningen 3 terminer för att sen va undersköterska, så nu håller vi tummarna för att vi kommer in.... :)

Sen kom Patrik & hämtade oss, hem till dom på några koppas kaffe & en massa gulligull me deras sötnosar, sen skjutsade dom hem mig....

Bea kom, satt & snacka massa skit som vanligt hehe sen när hon åkte hem så vart de att kolla efterlyst sen fråga Olle dokumentären, skit intressant faktist, plus att jag också ska inskaffa speglar i mitt sovrums tak, Mmmmmm nice....... ;P De gjorde inget sa "han" för jag har de ändå så mörkt där nere, men jag garanterade han om att skulle de sättas upp speglar skulle jag ALLTID ha en liten lampa tänd & du skulle ändå sova där nere me mig så de så sa jag då, JA de skulle jag fick jag till svars, hahahaha han e rolig han (ibland).... haha

Nä nu föra över lite pengar till mig söta vän Erik, har köpt en tröja & signerad skiva me han, :D Han e grymt bra tycker jag iallafall....... :)

Åååå längtar tills på fredag, då är de fessssst....... Jag & alla mina prinsessor, plus några till & alla andra som vill komma, hahaha.......

Tack Hej..........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0